Vilken upplevelse!!

Ojojojoj!!
 
Idag har jag verkligen vart på äventyr! Ojojoj. Ngt som jag längtat efter jättelänge, ngt som jag drömt om länge, ngt som jag trott inte skulle ske, iaf på den närmsta livstiden. (hehe). Men idag hände det! Jag gick o la mig igår efter en fantastisk kväll tillsammans med killen min o så våra vänner, men det kommer i ett annat inlägg. Men när jag la mig så hade jag bara en sak i tankarna, o det gjorde att jag knappt kunde somna... Söndagens planer hade jag i tankarna som surrade runt! Jag var så nervös o glad så... ja ni vet ju känslan typ när man ska göra ngt skoj.
Jag vaknade i morse, gick upp o kokade kaffe o gjorde mig i ordning. Kvart över nio plockade min vän o kollega upp mig o så åkte vi till Kullabergs Islandshästar! Jah! Jag har ridigt Islandshästar idag!! Jag har inte kunnat sluta le efter denna tur med dessa vackra hästar! Har inte ridigt på ca 10 år så vanan fanns ju inte, så att säga. Men Gud så snäll häst jag fick o så roligt vi hade! Jag är supernöjd över min förmiddag på hästryggen! O kullaberg har precis spruckigt upp nu oxå o alla träd lyser i neongrönt! Så himla vackert där uppe nu o allt blir så mkt vackrare från en hästrygg! Jag är i extas verkligen! Vilken upplevelse! Ord kan inte beskriva upplevelsen, den måste upplevas för att förstå! Bilder gör det inte heller rättvist. Oj så fantastiskt det var! O så go häst jag fick, den var så mysig o snäll. Åååh, saknar min lilla pålle! <3 <3
Lite nervös inför ridturen :D
Här är Prinsessan. Hon skulle ta mig på en tur :)
Går igenom lite information innan vi skulle ut.
Ett foto på en hästnacke är najs :)
Vacker man, vacker lugg, vackra Prinsessan =)
En paus vid en vacker utsikt. Lite o dricka o en macka.
Utsikten, sedan begav vi oss iväg igen. I galopp, i tölt, i trav, i skritt. O galoppen var ju inte att leka med. OJOJOjojojoj... haha.
Jag o Prinsessan =)
Godis efter ridturen :)
Jag är så nöjd....
Helt underbart!
Måste göra detta igen ngn gång!
 
~glad~

Kommentera här: