Manikyr

Bra dag
 
Det är rätt trevligt att jobba på sommarfritids, även på sammanslagningarna. Då jobbar man med sina kollegor som man vanligtvis inte jobbar med, inte så ofta iaf. O sedan är det lite lugnare på fritids.
Idag till exempel så har vi bakat rabarber- och jorgubsspajer... Asså blandade det där... Det var rätt gott faktiskt. O när det regnade nästan som mest gick vi till matsalen, som ligger kanske 600m längre bort från skolan, så vi blev lite blöta.. Många av oss iaf. Jag hade regnkläder, men min luva var ju inte den bästa, men men... O när vi kom hem från matan så var det lite SPA på fritids. Jag fick lite ryggmassage o sedan lite manikyr. Riktigt trevligt. ^^
När jag kom hem sålde jag en klänning jag köpte förra året men inte använt. Kändes som ett nattlinne o såg ut som ett oxå, men det skrev jag inte på säljsidan. mjehehe.... Men nu är det sålt iaf. O sedan satte jag igång Zumba, nu var det dags kände jag. Nu var det ett tag sedan. Men jag dansade på o jag tycker inte jag blev så himlans trött o så helt plötsligt var det slut... Då hade det tydligen gått 53minuter, så jag tog ett kort pass till. Så allt som allt dansade jag i 1h o 14min. hihi. Nöjd. Så nu hoppas jag att jag kan komma igång igen efter det lilla uppehållet på kanske 1.5vecka... :P  Nu resten av dagen får jag se vad jag ska göra... Spela lite med killen kanske... Ska skriva ut lite papper från banken oxå samt förlänga mitt fasträntekonto.. tydligen dags för det med.... :)
Sitter i väntrummet till Spa-avdelningen... :P
Så här blev det. Tjejen som gjorde mina naglar fick välja själv hur det skulle bli, så ja... Fransk manikyr med blå färg o glitter på ena nageln ;P
Dansat lite
O så mat på det. :)
~hej~

Kommentera här: