Lilla snigel akta dig....

Utflykt.
 
Idag var vi på Krapperup o kollade växtligheten där med alla eleverna vi hade... Var trevligt så men att vara där i många timmar blir lite långtråkigt. Men det var iaf skönt väder. Sol men blåste.
Man blir så himla seg i kroppen när man är ute mkt i blåsten, helt trött känner jag mig o nu när jag kom hem kom jag på att jordgubbarna är slut, bananen oxå o apelsinerna.... Så måste ge mig ut igen o handla.. Har det till min frukostsmoothie så måste ha! O så ser jag nu i skrivandes stund att det börjar regna.... Tur man har bil.... mjehehehe...... Så nu ska jag ut o handla! Sedan blir det till att slappa!
(dåligt med zumba nu jag vet, men jag har igen ork nu känner jag.... :/ inte bra)
Här ligger skalman o gottar sig.
Tonvis med sniglar över allt. O så denna lilla rackaren :)
O så promenerade vi....
 
~stack o handlade...~
-wrooooom

Kommentera här: