Shopping!

Väla...
 
Idag drog vi till Väla för att shoppa lite i denna 30+gradiga värmen. In i AC:n i affärerna. Dock hade inte alla AC kände jag... Gina är alltid dåliga på det. Ingen nästan... Blir helt svett nästan när man provar kläder där. Men jag lyckades hitta lite kläder där iaf. Två klänningar o en tröja med bara axlar. Inte bara axlar utan bara axlar,,, alltså "nakna" axlar... *fniss*  Hittade lite ballerinaskor oxå. Var på jakt efter sommarskor för mina gamla hade mor slängt. hehe. Men ville ha med en liten kilklack, men hitta inget jag gillade. tyvärr...
När vi kom hem provade jag kläderna igen o märkte att ena klänningen satt snett o hängde lite fel på ena sidan. Såg inte symetriskt ut. Så fick åka tillbaka o byta... Passade på att gå in på NewYorker då, o då hittade jag världens finaste T-shirt! en med en fin liten uggla på :D Älskar ugglor!!
Nu har vi precis ätit o jag ska dega ner mig i soffan tänkte jag. Seg o vill bara slappa... Så resten av kvällen hittar ni mig i soffan! ;P
startade dagen på balkongen med smoothie o kaffe ^^ försökte fixa mig lite oxå med det var svårt när man kisar med ögonen... heh.
Halterneck-klänning ^^ i en mjuk rosa nyans =)
Finaste t-shirten :D
Skön färg på en skön klänning ^^
"Nakna axlar-tröjan"
Lite sockar
new shoes...
new shoes
Frappino Caramell <3
Middag :)
Nu soffan!
 
~tjabba~

Kommentera här: