En dag kvar

Nedräkning?
 
Igår skrev jag inget för att jag var så himlans trött så allt som strulade (vilket det gjorde) så fick jag inre vredesutbrott... haha. Blev skitsur för att datorn ville uppdatera sig... "Gaaaaah!! sånt ska en dator fixa själv!!" Men jag var trött för att det hade vart en heeeeldag. Jag vaknade o kröp upp för att göra mig i ordning klockan 05.00 o sedan börja jobba 6.30. Öppnade fritids. Gick jättebra. Men halv åtta när kollegorna kom o jag plockat in all frukost o inte var ensam med ansvaret längre så kom tröttheten. Gud så trött jag blev. Men fick inte slappna av, för vi skulle på utflykt till Landskrona. typ 2h bort med buss o tåg. Skulle till en park där det var lite (liiiite) djur o en lekplats. Vi gick runt där o lekte o kollade på de få djur som var där.  När vi kom tillbaka till skolan 15.30 gick jag hem direkt. Väl hemma var jag så trött så ögonen var röda o det sved lite o var nästan okontaktbar... heh. Men lagade lite mat iaf o åt den. Sedan bara slappade hela kvällen....
Idag har det vart en hemmadag, inte gjort ngt utan bara tagit det lugnt. Skönt, men segt. I morgon gör jag sista dagen inför semestern. Skönt!  Men någon nedräkning har jag inte haft som många andra haft (har jag sett på fejjan). Har inte tänkt på det o har inte heller längtat efter semester. Tycker inte det är jobbigt att jobba på sommaren på fritids. Men såklart är det skönt att komma hem till mamma o pappa o umgås o vara i sommarstugan, så det får jag ju säga att jag längtar efter, men just semester längtar jag inte till. Svårt o förklara... :)  Just nu i skrivandes stund bakar jag... Gör en sockerkaka med vanilj i, den står i ugnen o gottar sig. 11min kvar, sedan ska den ut, o då ska killen börja med maten.  Men jag ska bjuda på sockerkakan i morgon till kollegorna för att jag försvinner i tre veckor. ^^  Inget måste att bjuda på saker, men jag vill. ^^  Så himla god kaka oxå. hihi.
Men lite bilder från igår kommer här.... bara på djur... haha
inget riktigt djur, men ändå. Cool soptunna så fotade den med. :P
små dunbollar. ^^
En sån sötnöt!!!
~kvack kvack~

Kommentera här: