Sammanslagning...

Då var det igång.
 
Sammanslagningen på fritids. Nu är det sommarfritids för hela slanten tillsammans med de andra avdelningarna som gäller. Men än så länge har det gått bra. Visserligen är det bara andra dagen, men ändå =)
Igår hade vi inget speciellt planerat så vi drog ut på en spontanpromenad o så plockade vi blommor. Fläder till den kommande fläderblomssafttillverkningen! Sedan var det ju några som tröttnade på det snabbt så jag satte igång med att plocka vanliga blommor o så gjorde vi kransar. :P
Idag öppnade jag fritidset... Nervös som alltid. Måste ibland larma av o grejer, men idag var städerskan där så det var lugnt. hehe... O det hände inget spec på dagen så.. Vi lekte o pysslade. Gjorde lite början på flädersaften. Nu ska den bara stå o gotta sig i ngn dag eller två... Fyra dagar kanske tillochmed. Jag slutade tidigt idag så kom hem o fick ge mig ut för att hjälpa killen med lite grejer. Men när vi kom hem fikade vi lite o sedan har vi sedan dess suttit med datorerna.... trist, men men. Spelar ett spel som är lite roligt, men sommar, jag vill ut! Dock är det skitväder så lika bra att sitta inne... hehe.... Lite blder från igår o idag!
startar dagen med smoothie
kommer till jobbet o får äta på restaurang.
detta beställde jag... :P
Sedan ut o plocka blommor!
bygga bygga bygga...
tadaaaa ^^
Dagens bilder från safttillverkningen
fikat hemma. Latte Macchiato o gifflar... mmmmmmums!
~byebye~

Kommentera här: