Mojito-Fredag

Fredagskväll
 
Nu är det fredag o kväll. I fredags var jag hemma hos en kollega o drack mojitos innan vi drog vidare till en krog. Denna fredagen var det lugnt, så fick fixa min egna mojito idag =)
Men först så har jag ju jobbat. O det har vart en rätt seg dag idag. Började sent så har gått hemma o dragit hela förmiddagen o sedan på jobbet var det inte så mkt som hände heller. Bakade lite o hade disco. Lite småpyssel o annat. Blåste så himla mkt idag så inget skoj att gå på utflykter... Men men. Måste inte alltid göra ngt.
Men när jag kom till jobbet möttes jag av ett träd som valt att lägga sig lite... Antar att det var för vinden o regnet som vart... hehe.....
När jag kom hem drog jag snabbt iväg o fixade allt till mojiton, dock glömde jag ju såklart Limen!!! suck... får handla i morgon om jag ska ha mojito igen... :) Men nu ska jag tillbaka till min drink o se på tv. ^^
 
~TGIF~

Kommentera här: