A hard work... :P

Hard work :)
 
Idag har det vart en riktig slappdag.. Vi har typ inte gjort ngt. När jag kom till jobbet satte jag mig med ett pussel vi startade i måndags på. Har inte suttit med det så mkt men kommit en bit på väg iaf. Sedan har vi vart o ätit i matsalen o sedan gick vi till folkparken o lekte lite. Jag låg i en "Kinagunga" o myste. Hur skönt som helst.  Laddar inför morgondagen.... I morgon ska vi till Landskrona o kolla i en park med djur o annat. Kommer bli en låååång dag. Jag öppnar o sedan ska vi flera mil bort o kommer inte hem förrän vid halv fyra... *gäsp*  Men det kommer nog bli jättetrevligt. Men jag är trött redan nu, men det kan ju kanske ha o göra med att jag gör sista dagarna nu innan semester :P
Har en bit kvar som man kanske kan se... :P
hittade en liten gynnare på skoltoalettgolvet idag
Gunga gunga gunga gunga gunga.... ^^
~trött~

Kommentera här: