Trerätters o Zumba

Kul =)
 
Tisdag idag o den är snart slut. I måndags skrev jag inget för det var en dag som bara gick i ett! Jobbade som vanligt, o stängde som vanligt. Allt gick bra. Men direkt efter jag slutat var det bara hem o hämta grejer för att sedan möta upp en vän o gå till en annan vän. Vi hade blivit hembjudna på trerätters o ostbricka! Hihi. Mysigt. En måndagskväll lixom. =)  Men hos henne blev vi bjudna på en räkmacka, asgod, o sedan var det potatisgratäng med biffar, allt hemmagjort, supergott! O sedan chokladpudding. åååh. En stund senare var det ostbricka med lite vin o så spelade vi lite spel. Jag hade en hur mysig måndag som helst med två vänner. Men kom hem sent. La mig i sängen kvart i ett.. O så skulle jag upp relativt tidigt o jobba dagen efter. haha. Men det gick jättebra. Vart lite småseg bara men inget större så =) 
Idag har det inte vart ngt speciellt. Jobbat o så. Ingen bild-elevens val idag utan det blev badminton o fotboll.
När jag kom hem så åt vi lite middag o sedan drog vi o handlade lite på CityGross. Sedan hem för att dansa Zumba! Himla roligt fortfarande! Funderar på att köpa två små hantlar för att hålla i medan jag dansar. Kanske tränar armarna lite då? kanske...?
Men nu sitter jag här duschad o ren o ska mumsa på ett rostat bröd strax. Ska kolla lite i mina skvallertidningar oxå. hehe. Sedan tar jag nog natten... Måste sova in de timmarna jag missade... ;) (Jag har en inre katt i mig som behöver sova...)
Lite av det vi åt igår =)
Denna la jag ut på en säljsida på FB =) Går rätt bra än så länge :P
Detta la jag ut oxå... Nyss, Försöka duger :P
Kollade på Halv-åtta.hos-mig innan jag duschade...
My nails right now :P naked...
Nu till det rostade brödet!
~rostar~

Kommentera här: