The little things.

Småsaker..
 
Idag sov jag länge... så är lite seg tack vare det. Men vi har vart ute o handlat lite, inför middagen vi precis ätit till exempel. Sedan skulle killen till en dataaffär här i närheten för att kolla efter ett grafikkort... Så, mer om det vet jag inte, nästan impad över mig själv för att jag minns att det heter grafikkort... haha. så mkt kan jag om datorer...
Hur som... Idag har det inte hänt så mkt. Småplockat o småstädat lite. Rensat i min badrumslåda. Där jag har bindor, hårtorken, schampoo, balsam, hårinpackning... ja, ni vet tjejgrejer... Den är mer rymlig nu kan jag säga. Sedan har jag lagat mat. O mer har det inte hänt...
Igår jobbade jag, var på skejtparken först o sedan en vanlig dag på jobbet. Efter jobbet drog vi till Ikea o pejlade lite efter möbler att ha... Hittade några men tänker lite till på det, så åkte hem tomhänta. Men ska dit snart igen antar jag. Sedan ska jag kolla på ett ljudsystem, hemmabio typ, på siba. Skulle köpt det igår, men pallade inte. Var så himlans hungrig så vi drog hem istället. Finns andra dagar =) 
Men ja... Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan o njuta av mitt godis. Min godisdag idag ju =) En gång i veckan! Tycker jag håller det jättebra =) *småstolt*
Skejtparken
Dagens glass. ^^ Perfekt storlek ^^
Presenter jag fick av min kära vän igår. Fick en peeling till händerna o en nagelstärkare oxå. Detta är handkräm o nagelolja =)
#realnails #nakednails ;P
Dagens middag ^^
Den efterlängtade påsen
mmm....
~lördag~

Kommentera här: