Helgsammanfattning...

Swosch....
 
Sa det, o så var helgen över.
Så en sammanfattning på helgen kommer här då..
Fredags, ja, då var det planering med jobbet typ halva dagen. Segt, men det gick bra. Man fick en god frukost där. mjehe... O så var jag på fikadejt med mina tjejer ^^ Uppskattat! Borde göra det fler gånger :P  Lördagen.. Nästan som att jag glömt den dagen, men den startade med en långpromenad. In i skogen o ut ner till havet o runt i stan lite. Sedan hem o fixa grejer inför middagen o lite dricka o så godis. Det är ju min godisdag. Hände inte så mkt mer den dagen mer än att vi tog en promenad till på kvällen o jag slog mitt rekord i steg (vad jag vet, iaf sedan jag började mäta...) Rätt nöjd =)  Söndagen då? Jo, den började jättebra! Vaknade, mumsade frukost, gjorde oss i ordning o drog till Väla, köpcentret ni vet. Skulle skriva ut foton o kolla lite skor o annat. Fick fina foton, hittade lite kläder o så skor.. Men var så himla osäker på skorna, men köpte dem på öppet köp för att testa hemma... Men när jag kom hem så testade jag dem o allt nästan kändes så himla fel... Ville så hemskt mkt att dem skulle passa bra o så men icke... Ngt kändes bara helt fel. Kändes som clownskor, hade så mkt plats längst fram så dem kändes förstora o en storlek mindre var för små. Så hela min värld rasade där... Blev så besviken för att jag har så svårt att hitta bra skor. Hittar det aldrig så jag får alltid ta skor jag kan ha några månader o sedan får jag ont i fötterna o så får jag köpa nya skitskor... Jag hatar det! Jag vill ha bra skor men det finns inte för mig.... Jag ger typ upp... Just nu har jag gett upp när det gäller skor för mig... jävla skitskor.... o så en tröja ska jag åka tillbaka med oxå... Ett hål i den... Tackarrr... Ett hål där den där larmgrejen suttit... Inte speciellt smart att ha larmgrejer på tröjor där dem lämnar ett stort hål... smart.... not.... Så ja, min söndagseftermiddag var ju inte speciellt rolig...  resten av dagen ska jag inte göra ngt... duscha kanske... sedan dega i soffan... Ja. men en drös bilder kommer här... På min helg.... ^^
Fredagsmorgonen....
Goda frullen på jobbet. Brie <3
Middagen. Rolig pommes men den var inte mer än så. Rolig, smakar tråkigt.
^^
Tog en Café au lait på kvällen =) mumsigt.
Lördagslunchen. Hoppat till BurgerKing nu. Max har äcklig pommes... :) O detta var gött!
Testade den nya smaken. Frisk o fräscht.
En liten väggprydnad =) söt.
kofta
underkläder. Så nu har jag oxå slängt en massa gamla. In med det nya o ut med det gamla. :P
En ny ball kepa :D
Middag. Tacopaj. Lite spicy idag.
Vattendroppar på ett grytunderlägg =)
 
~hejhej~

Kommentera här: