Halsband

Smycke
 
Jag o killen var en sväng på förmiddagen till Väla. Skulle kolla regnkläder o lite annat. Men kom inte hem med det. Jag handlade inget... hah... nej, jag skämtar inte, det är sant. Känns asskumt.. Men jag fick ett halsband av killen. hihi. Han köpte ett halsband med en pärla i. Man visste inte vad för pärla utan det fick bli en överraskning. Man öppnar ett ostronskal o i där ligger det en pärla o så lägger man i det i halsbandet. Lyckopärla. =)
Sedan har vi ätit på Ikea o strosat runt i affärer o sedan åkte vi hem o satte oss på balkongen o fikade lite =)
Detta var mumsigt!!
Önskepärlehalsbandet =)
ostronskalet med pärlan i =)
Min pärla var lite rosa i tonen så den lutar mot Peach, dvs Healthy, nyttig/hälsa... =)
Fika  =) Café Au Lait =) o dammsugare
Varmt o skönt på balkongen nu =) Dock lite svala vindar.
 
Vi har inga planer för eftermiddagen/kvällen, så får se vad som händer.
 
~lördagsnjuter~

Kommentera här: