Dille på Brie

Dille...
 
Idag har det verrrrkligen känts i kroppen att man red igår. Hehe, Går som om jag vore 110 år. Stel som ett kylskåp. Men det är helt klart värt det. Min förmiddag i söndags var ju helt otrolig. Men det har jag skrivit om så det behöver jag ju inte blabba på om mer. hehe... men skulle gärna vilja, för det var helt amazing!!  Men träningsvärken har lekt med mig idag kan jag säga. Långt ner till stolen, när jag ska ställa mig upp så har jag helt plötsligt långa ben o då måste jag ta i o då... ja.... Men värt det.  Så idag har jag inte rört på mig så mkt. Jag har jobbat o haft planering. Sedan har jag ju busat lite med eleverna, men jag var försiktig. hehe.. Stängde idag, som vanligt en måndag. Killen mötte mig när jag slutade o vi gick till Ica, handlade lite o sedan gick hem för att äta middag. Idag blev det potatis med lax o citron- och dillsås. Hur gott som helst! O sedan efter en stund var jag bara tvungen. Jag vaaaar tvungen att smaka på min Brie-ost jag köpte på Ica! Jag har dille på Brie nu. o den var så goooood. ^^ Vill ha mer, men är på diet, så skulle eg. inte ta den knäckemackan heller... men jag fick ;)  hihi. Men ska ta lite då o då. eller är det bäst att ta allt på en gång? mjehehe....
Laddade inför dagen. Önskade lite oxå att kaffet kunde döva värken, men det visste jag redan att det inte gick med kaffe, men önska får man!
Botten upp ^^
Mulet väder idag men ändå fint =) o varmt.
Goda middagen =)
mmmmmmums!!
*dräglar*
~längtar efter en Brie-macka~   höhö

Kommentera här: