Bra flyt

Wet wet wet...
 
Blöt dag idag... Jag vet inte men någon måste vart arg där uppe för det har verkligen ÖST ner! Rediga åskskurar o så kom ju oxå knallarna, mullret o blixtrarna. Jag ogillar det skarp, men har en skräckblandad förtjusning för detta fenomen. O så jobbade jag, så fick hålla mig i chack. haha. usch... Men jag har missat regnet varje gång jag skulle ut. Gick till simhallen, då regnade det inte. När vi åt mellis så öste det ner, men när vi skulle gå blev det uppehåll. På eftermiddagen regnade det h-vete o när jag skulle hem så var det blå himmel o solen sken o värmde. heh.. Tur =) (eller ska jag säga flyt, mjehehe)
O i morse sålde jag min gamla locktång med tillbehör till en helt främmande kvinna =) Spännande! Sålde den via FB. Nervöst o bestämma träff med nytt folk. hihi. Men det gick bra. La ut tången för 50kr o folk budade i jag fick 120kr för den =) Jag är jättenöjd. ^^ Billigt märke o 4år gammalt. Bara testade den en gång. =) Så jag är nöjd, hon är nöjd ^^
blöööött...
Regnet det bara öser ner.....
Im siiiiinging in the rain, im siiiinging in the raiiiin....
Sedan skulle jag hem... =)
Detta sålde jag i morse =)
O middagen idag ^^ myms.

~tjo~

Kommentera här: