Allt på en gång. =)

Blixt...
 
Ja, igår när jag precis skulle sätta igång med ett inlägg här, jag hade tränat zumba duschat o mailat syrran, men så skulle jag då skriva här... nej, då small det till som tusan o himlen blev helt svart o blixtrarna spred sig som blodådror längs molnen här... Det var typ som om himlen blev blixtarg på ngt o bara vrålade.. Jag har lite skräckblandad förtjusning för detta väderfenomen så jag satt ju som klistrad i fönstret med paniken i halsen o bara glodde på detta skådespel! O den gamla vanan att man bott i hus på landet satt ju kvar så jag hade dragit ur sladdar här o var i lägenheten. höhö... ska inte behövas, men ifall. =) Så avslutade jag min kväll igår. Med blix o dunder. Inte spec kul men jag blev så trött av detta väder o spänningen (mjehehe) så jag störtsomnade när jag lagt mig efter att det lugnat ner sig... Pang så sov jag ^^

Men idag då.. Vart en lång dag med fritids o bad. Inte speciellt fint väder men eftersom det inte blev ngt inlägg för gårdagen så lägger jag in dem bilderna idag... ^^ Ingen vill se gråa trista bilder, så ja, som sagt, gårdagens bilder kommer här... En god frukost o en mysig förmiddag med fint väder o barn som leker. Go förmiddag, o eftermiddag oxå. Men kvällen... ja, ni förstår om ni läste första stycket...
Klänningen... Vilken då? undrar ni då. Jag beställde en klänning för ett tag sedan på H&M.se för typ två veckor sedan, lr nått. En vit i spets. Jättefin på bild. Men nu är jag så osäker, vilket jag alltid är i klänningar.... Men syrran trodde jag skulle bjuda dem på bröllop snart... Ser den ut som en bröllopsklänning?! Det ville jag inte. Vill ha den som en sval sommarklänning, vad som men inte bröllopsklänning... *Osäker...*  Jag gillar den men ... ja... 

Nu ska jag slappna av lite. Så himlans trött. Haft föräldramöte idag till klockan åtta. Så vart i skolan från 9 till 20... Sprungit runt o grejat med allt o den spänningen som byggs på inför mötet.. Åh, allt har bara släppt nu, så är så trött i kroppen o själen. kommer nog somna snabbt i natt igen. ^^ najs.  I morgon blir det upp tidigt, jobba kvart i åtta till fem o sedan ska jag iväg o träffa mina tjejer igen. Sitta o fika o ha det mysigt o prata skit. Urskönt. ^^ Så det längtar jag till nu. Så om jag lägger mig nu så kommer dagen snabbare :) Näh, ska ligga här i soffan med killen en stund innan sängen kallar. =) Mysa här lite =)  
Brie <3
hmm?
~tjing~

Kommentera här: