887 kalorier...

Onsdag
 
Blev ingen smoothie för mig i morse. Vi glömde igår att ta upp frysta bär o frukter... bah. Men ikväll ska vi minnas o så ska jag slurpa på min frukost smoothie i morgon istället. Till frukost idag blev det en macka istället med min sista bit brie-ost.  Men annars på jobbet idag då... känns som om luften gått ur mig, men så har mina kollegor det oxå. Snart skolavslutning, tre veckor kvar, så det är nästan som man släpper taget lite i förtid. hehe. illa. Men det har vart en bra dag, det enda negativa idag jag har att säga är att det har blåst en massa, o jag ogillar blåst massor... usch... O så ogillar jag långa mornar oxå... Började 11.45 idag så hade inget att göra på morgonen så jag bara satt i soffan, låg i sängen, satt i soffan igen o sedan la jag mig i sängen igen för att sedan gå till jobbet... gaah... Men men. Dagen är över. Nu sitter jag här nyduschad o redo för lite American Horror story 2. Såg första serien för ett tag sedan. Har dansat Zumba idag igen. Idag skuttade jag runt i 1h8min o brände av 887 kalorier. Jag tror det är bra för bra svett blev jag o trött som en gris. hihi. Gillas. Kanske ett pass i morrn igen ;)  Nu ska jag skära mig ett äpple o mumsa på det! (skuret äpple är godare än ett helt....)
Jag i morse...
 
Pillade lite med mina naglar igår kväll. :P
Jag vet inte vad jag tänkte på.. inget antar jag, luften har ju gått ur skrev jag ju innan. Men här skulle jag fota blåsten... men.... ja... smart...
~äppleofilmdags~

Kommentera här: