This time of the month

This time of the month... räkningar...
 
Redan onsdag idag, o så pricken över i:et nu så är det onsdag kväll, dvs att det snart är torsdag o det innebär i sin tur att det är fredag dagen efter o fredag eftermiddag innebär helg! haha. Men men. Idag har vi städat en herrans massa på avdelningen inför Öppet Hus i morgon. Då ska det vara rent o fint tänkte vi. Men annars har det vart en bra dag igen. Planerat lite o grejat o så. Inget större.
Fick lön idag! Dock betalade jag räkningar i morse redan så har typ inget kvar... höhö... jodå, lite. Men sedan kom jag på att jag har en räkning kvar som går på autogiro, det dras den 29:e, bilen... gaah, så kommer ha än mindre kvar. Men men... Klarar mig. hoppas jag ^^ Nu när jag inte ska o inte har handlat så mkt godis, inget alls faktiskt, så hoppas jag att jag sparar en del iaf. :) Dock köper vi ju annat nu... hmm... Kapslar till kaffemaskinen till exempel. aja. Nu ska jag njuta av min kopp Capuccino här en stund för att sedan..... ah, jag vet inte. Maila syrran tror jag..
Kaffe o räkningar...
Behövs ngt uppiggande när man betalar räkningar... :P
~tjipp~

Kommentera här: