Onsdagsmys

Onsdag, soliga onsdag
 
Idag har vart en mkt bättre dag. Dock inte för min kära kollega, men det är lätt att vara efterklok. :/  Men allt löste sig ändå. hoppas jag...  Men jag har haft en okej dag iaf. .Vart ute med en vikarie o sju st tvåor på en solig utflykt.
Tog med dem till en glänta med lite gungor o en lekställning o så en liten gles skog, om man kan kalla det skog. men det var roligt där iaf, för barn o vuxna =)
Men dagen började tidigt. Sju gick vi upp, för vi skulle ha besök av vaktmästare. Men självklart kommer dem ju halv elva.... bah... o jag börjar jobba 12, så en sovmorgon var ju planerad, men icke... aja... Har legat i sängen o lapat solens värme. Den lyser in i sovrummet o då är det skönt o ligga där i ljuset. ^^
Men nu är jag hemma, o maten är snart klar. Sedan ska vi se en film tillsammans tänkte vi, *mys*
solselfies... ;P
Ute på utflykten kom det en kisse o hälsade på. en social en.
Den satte sig bredvid mig o bara kollade läget en stund...
Skillor =)
Viktigt att dricka nu när solen o värmen kommer. brukar vara dålig på det...
Mysig himmel
~tjo~

Kommentera här: