Mycket fredag

Äntligenärdetfredag!
 
Denna veckan har vart hemsk. På många plan. Men men... Nu är det helg o det är underbart!!
O så hände det mkt denna fredag! 
Rocka sockorna, så självklart hade jag (har jag) udda par sockar på mig, O så var det att man skulle bära ngt vitt för dem som förlorat ett barn, men jag missade det tyvärr helt. Hann se det precis när jag skulle gå till jobbet, så... ja. o sedan var det vårdagsjämning OCH Solförmörkelse! Massa grejer på en dag! hehe .Lite ballt. Men jag är helt supertrött o det hänt en massa grejer. Psyket har studsat upp o ner som en studsboll, så nu ska jag bara lägga mig här i soffan o vila.. vila hela tiden... Har inget planerat o ska inte planera heller. Bara viiiiila....
Bilder från dagen kommer här. :)
man ser det lite iaf... :)

~trött~

Kommentera här: