H-E-L-G

TGIF
 
Thank God its friday... Känner att det behövs en kort liten ledighet nu. Denna vecka har vart mkt mindre stressig än den förra, men ändå. Denna har vart påfrestande på andra vis... Saker gnager hål i psyket på mig o jag blir trött av det... Sedan går man o spänner sig dagarna i ända. Så det syndromet jag fick 2006 då farfar blev sjuk o gick bort har kommit tillbaka. Det heter Tietzes syndrom o är en inflammatorisk smärta över revbenen. Man får det av psykisk stress eller dålig hållning, men mitt beror på det förstnämnda... Gör skitont. o jobbigt... såklart... Men men, det är väl att försöka ta det lugnare kanske. stressa mindre, men hur lätt är det... Är jobbigt nu....
Men hur som helst så har det vart en relativt bra dag idag iaf. Vart med tvåorna o haft mattelekar o tipspromenad i det fina vädret. Dock försvann det fina vädret sedan till vi skulle ut med fritids. Men jag hann vara ute i det o lapa i mig lite sol. skönt. Har jobbat med dem bästa idag så det har gått bra hela dagen =) Men skönt att komma hem o bara få vara. Har o göra i helgen dock. Så ingen slapphelg tyvärr. hehe. fast jag blir på dåligt humör o fruktansvärt rastlös om man inte gör ngt på hela helgen. Så det får passa mig bra. Ska tvätta bilen i morgon! Måste. Ska vara bra väder i morgon o i veckan åker jag upp till Dalsland, o då ska det vara gjort. Vill jag... o sedan ska vi storstäda lägenheten. Men det kanske vi kan göra på sönd? ja. vi får se. =)   Nu ska se de sista minutrarna på Ullared sedan kanske se om det finns ngt att tugga på i skafferiet... vet att det inte finns, men kan kika ändå...
Tidigt i morse. Då är detta det enda som gäller för mig.. Kaffet o lite smink...
Våren är kommen! dock är det småkallt just nu men...
tipspromenadsfråga :D
Fint förmiddagsväder
O så fika i personalrummet efter lunchen ;D
~jagmissadedesistaminutrarnapåUllared~

Kommentera här: