Fullt ös!

Öppet Hus!
 
Idag har det vart en långdag. Fick trampa hemåt halv sju efter att vi håll igång hela dagen! Först planering i vanlig ordning, sedan gick vi till simhallen med f-klassen, oxå i vanlig ordning. Sedan när vi kom hem till skolan igen så hoppade jag direkt in o hjälpte min kollega med att fixa ihop kiosken vi skulle ha inför Öppet Hus-dagen på skolan. =) Föräldrar med sina barn har fått komma o se hur det är på skolan o fritids. O sedan när allt det var klart, då skulle vi, jag min manliga kollega o min nya kollega stå o sälja saker o kakor o annat som barnen gjort själva på skolan! Himlans roligt. O så pengarna vi fick in ska gå till välgörenhet! O på alla saker vi hade fick vi in massa pengar! Dock kom vi på att vi borde bakat än mer. Det gick som smör i solsken, o fler ville ha efter att det tog slut.. tyvärr. Men nästa gång är det vi som bakar mkt mer. hehe.  Men hela dagen har gått massa bra! Känns super. När jag kom hem åkte jag o killen för lite storhandling. Dock får man inte mkt för pengarna nu för tiden... :/ Men nu har vi lite o leva på iaf. hehe. O middagen då... ska ju ha med mig i morgon till jobbet... Ingen orkade laga mat... japp, pizza... hehe. Så det blir det till lunch i morgon oxå. hihi. sedan fort in i duschen innan slappheten kommer på mig, o nu sitte rjag här o känner hur slappheten kryper på mig... så nu ska jag efter denna långa dag luta mig tillbaka för att bara mysa. ^^
örhängen o tavlor till salu =)
hemmagjord müsli, kolakakor, andra kakor, påskkort, kylskåpsmagneter, påsktuppar, halsband, armband, bokmärken, (händerna där på golvet är två elever som jag bad om de kunde gömma sig för att jag skulle fota. hehe. får ju inte fota mina söta elever, o eleverna var inte till salu mjehehe jag hade köpt båda två annars..).
fina kakor va :)
Müsli o lite magneter.

Nu ska jag som sagt ta in kvällen o slöa till... Tack o hej för mej
 
~godnatt~

Kommentera här: