Tar på krafterna

Lägerdag nummer 2.
 
Det tar på en att vara ute hela dagarna. Speciellt i detta väder. Kallt o blåsigt.
Men vi har varit på en långpromenad genom skogen, haft lite fika o lekstund i en glänta o sedan gick vi tillbaka hem. När vi kom hem hann vi precis packa upp grejerna o ställa fram sakerna så kom lunchen. ^^  Men idag har det vart lite vajsigt med vädret så vi gjorde inte så mkt mer idag. Vi har lekt på gården o pysslat med att göra papper. Jag har spelat ett litet bollspel med tre tjejer. En liten plastboll som man skulle skjuta med en liten grej o så ska man fånga den med grejen oxå.... Bra förklaring va..?  Men det var lite skoj.  Sedan var det frågestund o mellis. Jag ställde frågorna o barnen fick kryssa i vad de tyckte var rätt. Det gick jättebra faktiskt, många rätt. ^^  Sedan gick tiden o helt plötsligt sitter jag här hemma. Lite frusen fortfarande.... Har två koftor på mig o funderar på att gå o krypa ner under täcket o kolla på skit på tvn... Men nja, vi får se...  Trött o seg är jag iaf, tror det har mkt att göra med blåsten... Den tar mkt tycker jag.... suddar bort mkt av mitt humör iaf... (det vet de som läser mina texter sedan en tid tillbaka ^^ hihi)
Så här kommer fyra halvkassa bilder från dagen... heh...
 
~tjoflöjt~

Kommentera här: