Späckat!

2 dagar
 
Igår jobbade vi med att plocka blommor på jobbet. mjehe... A hard work....  Vi skulle plocka till midsommarfesten vi skulle ha dagen efter. Så alla blommor vi plockade la vi i denna plast...något... Sedan gjorde vi inget speciellt mer den dagen på jobbet. När jag kom hem dansade jag Zumba! Oh vad jag tycker om det! Asjobbigt men helt underbart ^^ Testa testa testa! En himlans rolig grej hände oxå! La upp bilderna på min zumbagrej igår på instagram o taggade de personerna som var med i spelet o visade dansen (så att säga). O någon gång inatt eller tidigt i morse så gillade en av huvudpersonerna min bild o skrev till mig oxå :D HAhahhaa, *superglad*  Hon gillade min bild :D :D :D :D (gud så löjlig jag känner mig nu, men jag tyckte det var skoj, hon har 16.4k följare o är lite zumbakändis) :D
Idag började jag halv nio o då gick jag o en kollega o dukade fint i en matsal till alla barnen o pedagogerna. Vi skulle ha midsommarmat o då skulle det vara fint. Så vi satte ut fina blommor o dukade så fint det gick. ^^
Sedan firades det midsommar med barnen. Vi dansade runt midsommarstången o lekte lekar! Fixade lite kransar oxå. Min blev lite.... spretig, var inte så bra på att göra ngn fin krans, men men, ngt blev det iaf. En av mina elever fick den sedan av mig... hehe... Men vädret är ju lite sådär idag... Mulet när jag gick till jobbet, när vi firade var det relativt fin men när jag gick hem regnade det o blåste en massa... Kändes som en ordentlig höstdag. usch... Jag kom hem iaf, men fick iväg direkt, vi skulle handla en massa saker till midsommar. Vi ska ha lite folk hem, så fixade lite inför det. ^^  O mat då idag, ingen orkade laga så vi beställde.... mjehehe.... Fast ska jag vara ärlig så är hemlagat mycket godare än pizza från restaurang... faktiskt!  Men gott vare!
Jag i morse...
Inte speciellt midsomrig kanske... men men
Dukat fint ^^
Jag o min krans...
Jag går hem i regn o blåst... Sommar soommaar sooommaaaaaar.....
Efter matshopping så var det dags för mat.
Möms!
~tjing~

Kommentera här: