Midsommarfest!

Midsommar =)
 
Hoppas ni alla hade en trevlig midsommar! Det hade jag! Hade förberett en del grejer med en tårta o en glasstårta. Vi kanske skulle ha besök av killens bror o hans kompis men dem kunde inte komma av olika andledningar men en annan kille som vi inte pratat med på länge kunde komma o så frågade vi min kära vän o hennes man om dem kunde komma. O det kunde dem!! hihi. Jag hade en supertrevlig dag o kväll! Åt o drack hela dagen. haha. Midsommarmat o en massa fika ^^
Vädret skulle ju vara kasst, regn o blåst, men vid halv fyra sprack det upp o det blev himla fint väder o varmt! Underbart. Jag är som sagt jättenöjd med min midsommar med nya nära o kära ^^ Min pojkvän, en av mina närmsta vänner o hennes man o så en kille som vi inte träffat på länge vilket var väldigt trevligt att han ville komma ^^ 
Jag tog bara en bild så resten av bilderna är från andra midsomrar jag haft, så fortfarande mina bilder o saken var previs densamma ;)   Tårtbilden är från igår. ^^
Glasstårta oxå :P
O den var uppskattad märkte jag ^^ *glad*
 
Idag mår man bra oxå. Gött det, många ligger ju o mår lite halkasst kanske :) Inte vi. Vi drack men inte så mkt o inte så snabbt, så hejohå ^^  Ska hitta på ngt idag, men vad vet jag inte riktigt än... Kanske krapperup? Mata änder?
 
~hejhej~

Kommentera här: