Heldag med helkväll ^^

Heldag
 
Full rulle hela dagen igår. Började en halvtimma tidigare o lät en kollega komma en timma senare.
När jag kom till jobbet var en av mina närmsta vänner där (och kollega) o vi satte igång direkt med pyssel med barnen! Vi drog fram nästan allt vi hade o så satte vi igång. Vi pysslade ljuslycktor o pärlade armband o halsband. O det roliga var att alla barn som var på morgonfritids satte sig o pysslade tillsammans. Pojkar o flickor, Jättetrevligt.
När vi gick till lunchen så gick min kära kollega hem men hade en annan go kollega med mig, men när vi kom tillbaka från lunchen så gick jag hem för då hade en annan kollega kommit. Vi flexar lite så här på sommaren ^^
När jag kom hem la jag mig lite på balkongen o myste i solen. Dock blåste det lite så småkallt, men mys ändå. Sedan provade jag att spela lite med killen o sedan var det dags för lite AfterWork med kollegorna :D Dock inte många kollegor, men det var mys ändå. Gick till Hamnkrogen o åt lite mat o drack gott. Jag provade en drink, en Mohjito (stavning?) med smak av mango, o HERRE så god! Den ska jag ha fler gånger ;D O lite senare på kvällen provade jag en Irish Coffee.... den var..... ja, nu har jag provat den... *host*  :P  Vi fortsatte kvällen hemma hos en kollega, satt där o myste tillsammans, men sedan fick jag hem. Trött efter en heldag o sedan ville jag gärna komma upp i tid idag, kvart över åtta kom jag upp idag... O jag har en "dagen efter mage"... Känns att jag var ute igår, men jag blev iiiiiiinte full, men spriten satte sig nog snett i magen o det känner jag nu. Men det var det värt. Jag hade supertrevligt. ^^
Idag ska jag träffa mina två goingar! Vi ska kanske ta en liten fika o säga hejdå till min vän... Hon ska till Polen i två veckor... *snyft* kommer sakna henne,... Så nu tänkte jag hoppa in i duschen o tvätta mig.. Så ha en najs dag alla! Jag o killen kanske drar till tivolit senare idag :D Nere vid hamnen i Höganäs... ^^
morgonpysslet :D
Godrinken!! Åh, den var god!
den mindre goda kaffedrinken.... Irish Coffe.. Men fin är den. hehe.
Detta fick jag kämpa med hemma hos kollegan på "efterfesten". Den var rätt stor o den satt där o rörde sig lite när man var på toa.... hua....
Nu in i duchen... tiden för "dejten" är ändrad! skulle träffas 14 men nu helt plötsligt 12.30. haha. Så in i duchen o göra mig klaaaar!!
 
~tjohej~

Kommentera här: