Marknad

Jonstorp.
 
Vi drog bort till Jonstorps marknad. Det var inget att ha kan jag säga. Var inga roliga saker att handla alls. Gick runt överallt o kollade, men icke... O det värsta av allt var att parkeringen kostade 40kr!!! -_-  Jahapp.... Så vi var inte där länge utan drog hem igen o slappade hemma.... Jag har städat lite. Dammat, diskat, bäddat rent sängen o lagat mat... O ätit den... Pommes med flintastek. Yumm yum. Men mer idag händer det inte. I morgon drar vi till Väla på förmiddagen. Ska fixa ett foto på killen... Id-kort, o så ska jag kolla efter lite sommarskor (hatar att shoppa skor...) o sedan vill jag kolla lite i de andra affärerna om det finns ngt skoj... Annars sparar jag pengarna till en laptop.... ska kanske köpa en i månadsslutet... Får se. :P
Räddningstjänsten var på marknaden för att "leka" med människor o svara på frågor o sånt. Här fick man åka upp i skyliften. :P högt...
"mad" :P
~lördag~

Kommentera här: