Mat!

Kasta!
 
Att ha legat hemma o varit sjuk för att sedan kasta sig in i jobbet o dess verksamhet igen... mnja, det är en liten pers. heh. Speciellt när man inte har sin röst. Den börjar sakta sakta komma tillbaka, men det är jobbigt att prata. För att få ut ngt ljud så måste jag ta i som om jag skulle skrika. Så ja, lite trött är jag nu. O speciellt nu oxå efter att ha fått stänga skolan oxå. Min kollega var sju idag o då tog ju alla förgivet att det är jag som skulle stänga. Schysst... Tänk om jag hade planer? tänk om jag var helt slut efter dagens bravader? (vilket jag verrrrkligen var). Folk skiter i att fråga mig först... inte rättvist tycker jag. Kommer man o frågar så är det en annan sak, men... ja.. jag ska inte älta.. Dagen är slut o gjord iaf o stängningen gick bra. Men den var en långkörare denna gången o jag var helt slut i kroppen redan klockan fyra... Men men, satte på lite film på smart-boarden.
När jag kom hem kastade jag mig i bilen tillsammans med killen, o vi kastade oss bort till ica o kastade i varorna i korgen, betalade o kastade oss hem för att kasta oss på tvätten o matlagningen. Han tvättade o jag lagade mat. Sedan kastade vi i oss maten(nästan, njöt av den massor för det var en hemmagjord pastasallad o jag älskar´t o sedan kastade jag mig i duschen o sedan till sist, kastade jag mig i soffan... GUD så trött jag är nu... pust...
Nu ska jag viiiiiila!! Fredag i morgon o jag jobbar 7.45 - 17. Lång dag, men men... Sedan helg. O helgen ska bli trevlig =) Bio med mina två tjejer o fika :D wei! *längtar*
mmmm, gott <3
~trött o mätt~

Kommentera här: