Zumba

Nu så?
 
idag är det väl änna torsdag iaf? Gårdagen var ju helt hopplös, men idag känns det som att det gått bättre. Vet att det är torsdag iaf, o att idag slutar jag kvart i fem... aja... skitsamma.... Bra dag iaf. Soligt väder, dock kalla vindar. Har vart med förskoleklassen hela dagen idag. Varit i klassen idag o jobbat med dem o sedan gick vi till simhallen.
Min kollega har rest (för mig) utomlands idag, hon reste hem till sin familj för att hämta en gosig liten vovve o sedan umgås med vännerna där. Så länge fick jag låna hennes Zumba! Hihi, ville prova det innan jag köper ett eget. Testa det lite sådär lixom.. Så till helgen blir det dans i vardagsrummet. ;P o i morgon ska jag o en vän till en kollega på inflyttningsfest! woop woop. Så passande idag så köpte jag en ansiktsmask. Ska prova den med. Gillar ansiktsmasker. Känns så skönt efteråt. =) Så nu ska jag skynda mig med detta inlägg för att sedan kladda på masken... Är ni snälla så kanske jag kan fota mig ;) mjehehe....
~kladdar ansiktsmask~

Kommentera här: