Poker

Försöker lära mig
 
Nu efter i helgen så har jag försökt att plugga poker. Har hela tiden haft en negativ inställning till detta kortspel, Har inte velat lära mig spela o allt det där. Helt negativ! Men så tänkte jag om efter lördagskvällen... Kanske borde lära mig det ändå. Ser ju lite roligt ut o jag missar gemenskapen om jag inte är med... Så jag har pluggat poker sedan igår kväll, o nu har jag till o med laddat ner en app där jag spelar poker... På skoj såklart. Spelar inte om pengar! Vågar jag inte, för snål för det... höhö.. Men lite duktig är jag. Vunnit några gånger o en gång har jag vunnit över 4-5st spelare. Kul =) Inte riktiga spelare då men som datorn spelar mot mig. skitsamma... Det pluggar jag nu iaf. :P Men annars har jag jobbat oxå. Hade elevens val idag o det gick bra tyckte jag. Målade ju på textiler, o inget kladd ngnannan stans, superbra! O dagen i sig har tuffat på o vart en bra dag. Blommorna på träden börjar komma fram nu oxå. Har vart ett redigt skitväder idag så humöret har ju regnat bort, men när man tittar på blommorna i träden så får man en liten gnutta hopp om att värmen o solen kommer tillbaka :P
Stege :D
blommor <3
middagen idag :) Fiskgratäng o lite grönt o rött. :)

~övar~

Kommentera här: