Mittiveckandagen

Skraplotter
 
Då var denna dagen oxå gjord. I morgon är det torsdag.. Det går redigt fort nu.
Jag blev lite surgrinigarg i morse när jag såg att jag får inte min lön förrän på måndag! VAFALLS?!! Jag har typ inga pengar nu o det är marknad till helgen! suck... Hur tänkte dem där.... (inte alls) Menmen... Annars har det vart en rätt bra dag. Vart ute i solen princip hela dagen. Började nio med att vara ute med f-klassen till elva o sedan ut på rastvakt kvart i tolv till tio över, sedan ut igen halv ett o vara ute lite mer på eftermiddagen. UUUuuuunderbart väder nu ^^ hihi.  Men man blir lite småtrött. Ska börja nio i morgon oxå. gott med extrapengar när den lönen kommer... ^^
När jag kom hem idag efter jobbet så låg ett brev på bordet o väntade på mig. Från mamma, pappa o min lilla pärla Zelda. Fick ett grattiskort på min namnsdag o så skraplotter. Tack kära mor, tack kära pappa, tack kära Zelda. ^^ hihi.
Nu ska jag gå o dela ett päron.. vill ha ngt att tugga på...
 
~tja~

Kommentera här: