Marknad

Stenar
 
Idag vaknade jag runt 6 ngn gång där genom att slå min arm mot killens armbåge. Det gjorde lite ont o sedan vände jag mig för att somna om igen. Sedan vaknade jag av att telefonen ploppade till, FB ville säga att två vänner fyller år idag. O strax efter det fick jag sms av pappa. haha. Så det var lika bra att gå upp, fick inte sova mer av telefonen. Så vid halv nio, senast, gick vi upp. Kokade kaffe mumade frulle o städade lite. Vi skulle få besök av två vänner o deras lilla vovve, Gud så fin o söt den är :D  Men innan vi träffades så drog jag o killen till Ica för att inhandla lite saker. När allt var klart gick vi för att träffa vännerna sedan göra Vårmarknades osäker!! hihi. Vi gick o kollade lite på vad som fanns att handla, men som vanligt massa skit. Men vi handlade lite munkar, bröd o så ett armband. Ett armband av svarta blanka stenar. Fint =)
Efter marknaden så fikade vi på ett litet fik.Mysigt. Sedan gick vi hem till oss för att fika igen o sedan prova Nintendo Wii o annat. hihi. Vi bestämde att vi ses i morgon igen o så spelar killarna hemma o jag o min vän åker till Väla. hihi. Perfekt. Så i morgon blir en superdag oxå :D
Nu ska jag gå o fixa till lite middag. Hemgjorda potatisklyftor med morotsklyftor o annat gott på plåten, som paprika o lök. Till detta blir det vårrullar o bea. höhö... :)
~Lagar mat~

Kommentera här: