Luktar ljuvligt!

Doft! <3
 
Idag har det vart ännu en dag med full rulle :) Jag gillar när saker o ting händer. Att sitta stilla en hel dag är inte speciellt kul för mig.... Men idag har jag o min kära vän varit på Väla o kollat runt. Det var roligt. O medan vi var där så var hennes man hemma hos oss för att leka lite med min kille. Tv-spel o öl. ^^ Grabbigt.... höhö... 
Jag hade inte speciellt mkt pengar med mig eftersom vi inte fick lönen i fredags, så jag var inte på jakt efter ngt speciellt. Men jag köpte olja till vår trall, den börja bli sliten så ska lägga mig på balkongen en dag här o kladda på olja tänkte jag. Sedan köpte jag två nya matlådor, våra gamla är sunkiga. På Body Shop köpte jag en handkräm o så en doftljusgrej! Luktar supergott här i lägenheten nu! Så nöjd över det köpet :D
Men nu ska jag vila magen efter middagen o denna dag. Vi ska se lite på tv lr ngn serie, kanske en film? Vem vet ^^ Men ta det lugn ska jag göra iaf, resten av dagen iaf!
Började dagen med en film. Den var inte så kass som alla sa att den var. Gick att se på iaf. :)
Min doftgrej! ^^
Middag
~tjohej~

Kommentera här: