Lera med elever

Full rulle idag...
 
Idag var en spännande dag på förmiddagen iaf... Skulle ha besök av viktiga människor. men det visade sig sedan att de viktiga människorna var sjuka så det blev ingen observation på oss o eleverna... heh. Då kunde man slappna av. ;)  Men startade dagen med brändboll. Viktigt att vinna märker jag. Det är en lek men barnen tar det på blodigt allvar... (2:or vi pratar om nu. haha). Sedan var det bibblan en snabbis för att låna böcker o sedan lyssna på läsläxan. Sedan var det dags för mig att ta rast för att sedan kasta mig in i min lektion i bild. Idag skulle vi bygga figurer o annat med lera. Barnen älskar att leka med lera. hihi. O riktigt roliga kreationer fick dem till :) Efter bilden hände det inte speciellt mkt. Lite fritids med mina kära kollegor. O så bestämde jag o vännen tid för i morgon. Ska gå på marknaden en stund o sedan ta en fika lr nått. :) Trevligt .Ser fram emot morgondagen ^^
Men nu ska jag maila syrran tror jag o sedan blir det Heroes antar jag :)  Tjo på er!
blommor ^^
fräckis..
sista bilden här är ett hav med lite stenar o fåglar som sitter på stenarna. :P

~nös~

Kommentera här: