Bort onsdag, bort!

Trött....
 
Idag är jag trött. Sov kasst inatt o lång dag med mkt stress. Personal som är sjuka o vikarier som.... ja, vikarier.. Så vart en tokig dag. Vädret sätter inte direkt fart på det braiga humöret heller, mer trycker ner. Så nej, inte pigg... O så till råge av allt... Jag gick hem tidigare, utan att fråga eller säga till. Tänkte att det var torsdag så gick hem kvart i fem istället för fem. Visst, en kvart hit o dit, men grejen var att jag frågade inte. Bara klädde mig o gick hem... Gaaah, ångest. Så var tvungen o skriva till kollegans dotter att hon skulle hälsa min kollega att jag hade ångest o bad om ursäkt.. haha. usch... ska förklara för honom i morgon. heh.... usch, vilken dag...
jobbat extra på morgonen o sedan haft planering o annat
pissväder...
Hem o äta middag. O nu soffläge med Heroes. Dö i soffan lite kanske. vore skönt...
~sover~

Kommentera här: