13582 !

Åter igen till vardagen!
 
Ja, detta med bloggandet tar ju lite stryk när man inte är direkt i sin lilla vardag, så att säga. När man är ute o det är storhelger o Gud vet allt. Hur som så kanske det inte gör ngt. Tjänar ju inga kr på min blogg ändå så. :) Skriver för att jag tycker det är skoj.
Iaf. Min påskhelg har vart super! Firat påsk o haft dop o så bebismys med min lille systerson. Gud så go han är. hihi.  O nu har ju min vardag startat igen. Vart i skolan idag o jobbat. Haft elevens val o målat o sedan fritids. Hade en fotbollsdomare hos oss idag som gick igenom lite regler o annat. Jättebra. O så nästa vecka kommer han o dömer i våra matcher. Super!
När jag kom hem fick jag slänga i mig mat för att sedan gå med killen på en promenad! Skönt men jag var mätt... haha. Jag har en stegräknare på telefonen nu o den har räknat alla mina steg under hela dagen. O vilket resultat! haha. *nöjd*   Men nu sitter killen o väntar på mig. Vi ska se Heroes, den serien ni vet =) Men lite bilder för dagen kommer här... :P
Elevens val =)
På promenaden gick vi förbi ett hav med massa Skillor :)
Belöning. ;P Skvaller... mjehehe
Haft stegräknaden sedan i söndags. Så ja, jag är nöjd över alla mina steg :)
Guldmedalj. :P iaf i steg... ;)
~Ser på Heroes~

Kommentera här: