Imma lr Dimma?

Godmorgon alla
 
Då var det en ny vecka igen då ja. Min helg var en mtk bra helg, hände mkt. Så är nöjd. Så ville gärna ha en dag till som helgdag. Varför har man inte tre dagar ledigt? Fredag, lördag o söndag. Det hade ju vart perfekt... Men ikke, lördag o söndag bara... Hinner ju typ inget. O jag som har min familj så långt bort, hinner ju inte åka o hälsa på dem... *saknar dem*  Funderar på att ta ledigt snart o åka hem till mamma o pappa samt min lilla katt. Men men...
Idag då? Jo, måndag. Innebär långdag för mig. Börjar nio o stänger. Brukar funka bra så varför inte idag oxå då.Jag ska till simhallen med mina tjejettor. Lite bad står på schemat på fritids idag för dem. Först lite planering bara o sedan göra mellanmål till 20st förskoleklassare samt mina 12 tjejer.. O så ska de ha 2 mackor var o så muggar o saft o vatten ska med samt förbanslåda ifall ngn skada uppstår... Mkt o tänka på..
Nu ska jag nog göra det sista sedan gå till jobbet.. Trodde först det var dimma när jag gick upp, men det var det inte. Det var bara imma på fönstren.. höhö...
Imma :)
Kaffe på morgonen är mkt viktigt! ;P
~tjohej~

Kommentera här: