Ett glas vitt som avslut

Trööööööttt......
 
Idag har det vart en rätt intensiv dag, igen.. Mkt på en gång. ja ojoj... Så jag är superjätteglad för att denna tisdag är över...
Iofs så startade dagen bra. Gick upp i tid, kom till jobbet, gjorde i ordning för sista elevens val för terminen. O hela den lekionen gick jättebra. Barnen fick göra egna tryck på tröjor, väldigt uppskattat av alla elever, har jag hört. :)
Men sedan var det på fritidstiden som allt blev så intensivt o... ja.
Men jag fick ett bra avslut på denna dagen iaf. När jag kom hem hade killen börjat med middagen, så den var relativt klar, sedan efter maten tog vi en cykeltur ner till stranden.. Självklart hade vi en påse bröd med oss till fåglarna. Jag satt mest o vilade ögonen på havet o himlen. Underbart väder, dock blåste det en hel del, men skönt ändå när man satt stilla. Vi köpte oss varsin glass oxå. Han en piggelin o jag en bägare med kulglass o sås. Gott gott gott.. Handlade en snabbis på ica innan hemgång. När jag kom hem hoppade jag in i duschen o nu sitter jag här.. o som ett redigt avslut på dagen, o denna underbara kväll så står det ett glas vitt bredvid mig här som jag ska mysa med framför tvn o vad som bjuds där..
En dag till, sedan ledig hela helgen... Ska hem till Dalsland <3 Dock ska jag åka ensam... Lite nervös för att köra ensam.. Ligga på E6an ensam.. hua... sedan är det trist att åka så långt ensam.. well o well... ngn gång skulle ju vara den första...  Men är det ngn som vill upp till Dalsland från Skåne, hojta till ;D
Det var gott ^^
 
Nu till mitt vin.. Möjligtvis att jag kanske skriver ett mail till söstra mi... :)
 
~sörplar vitt~

Kommentera här: