mat o äpplepaj!

Lyxsöndag
 
Ja. Det har vart en dag som man grejat lite på.. Promenad tidigt till ica, bakat, tvättat fönster, lagat mat osv... :) Vart o handlat lite, men nja... hitta inget speciellt..  Men bakningen var ju urgod, så jag testade att baka jag med, lr baka o baka kan man kanske inte kalla det, men jag har gjort en Äpplepaj som vi ska ha om en stund. Har precis ätit middag. Uncle Ben med kyckling. Så det ska bli gott. Så har haft en rätt lyxig söndag med godsaker. :)
Så himla gott med Uncle Ben o kyckling! <3
Detta ser ut som potatisklyftor, men det är äpple som jag haft i en påse med kanel o socker o skakat runt. :)
O så MKT smulpaj! Gottigt. ^^
Kör på mors recept då det gäller smuldeg :) (Vanligt recept men gör som mamma gör, o tar lite extra av allt höhö)
 
Nu vet jag inte riktigt vad som ska ske, men snart ska jag iaf hoppa in i duschen. Vi har rena sängkläder idag, o det är svårt att slå att lägga sig i en nybäddad ren säng nyduschad. ^^
 
~vinkar~

Kommentera här: