Kalas!

Söndagen!
 
Idag har vi vart o firat killens farmor som nyss fyllt 75. Firade henne hos killens pappa o fru. Nästan hela tjocka släkten kom, o jag som aldrig träffat ngn av dem.. Blev lite nervös. haha. Men allt gick jättebra, inga utfrågningar lr nått sånt, utan allt var typ som vanligt. :) skönt.. Åt goda smörgåsar o så urfina tårtor med blåbär på. jordgubbstårta med blåbär tillochmed. :) Goda o fina. Nästan som att man inte ville skära i dem, men jag började inte som tur var så det var inga problem för mig att kära i tårtan. mjehehee...
Men innan vi åkte hem till killens släkt så trampade vi in på Ikea o Väla först. Sedan Ica Maxi. Ikea, där köpte vi ett nytt kastrull-set o stekpanna, Väla bytte jag ut min gamla Iphone-adapter, Apple vill ju att man gör det eftersom de gamla kan börja brinna o grejer... ngt fabriksfel, men min har funkat i tre år felfritt, men bäst att byta ändå tycke personalen. O så på Ica Maxi bytte vi SodaStreamflaskan, så nu ska det bubblas igen :) Så i stora hela denna söndag har vart en bra dag :) Blev lite tung i huvudet nu på kvällen bara, men det går över snart har jag betsämt... Har ätit middag nu så snart så blir allt som vanligt igen... tror jag... Vi åt Gröna spagettis med köttfärsås, massa gott! :) O nu är det soffläge igen innan sängläget. Upp tidigt i morgon för att jobba.. Två veckor till... :)
min frukost med min nya fina mugg ;P
o så ville jag vara orange idag...
Min gamla adapter
Lånade denna fina bild på tårtorna av killens lillsyrra :) Så det är inte jag som tagit bilden :)
möms!
~soffläge~

Kommentera här: