En önskan....

Man lever!
 
Om man hade kunnat så hade jag bara lagt allt åt sidan o bara tagit mig en promenad ner till stranden, tagit ett stort o djupt andetag, eller flera, för att sedan gå tillbaka till jobbet o fortsätta. Men det går inte...
Idag har det vart en väldigt stressig dag, men allt har gått jättebra, inga problem så, men stressigt... Många barn, en personal som ringde sent o sjukanmälde sig o ingen som kunde stänga. Jag kunde, men ville inte... Jobbat extra massa timmar denna vecka o är så himla trött. Men allt har löst sig o så. men idag igen så har det vart jag som var ordinarie personal, så då ska jag svara i telen, prata med föräldrar, lösa konflikter o hålla koll på vilka som går hem... samtidigt... heh. Hade två vikarier idag oxå som hjälpte till med att kolla så att inga bråk uppstod, men ändå. Meeen som sagt, allt har gått så himla bra ändå. Bra men stressig dag =) Sista jobba-extra-dagen i morgon. Gillar att jobba extra, men känner att helgen är efterlängtad en hel massa nu..
Jag för ngt år sedan, men detta är min önskan jag hade idag. Att gå ner till havet o andas lite. Dock har vi ingen is nu... men ändå =)
Visst är min mössa ball.. Älskar den!! :D
 
När jag slutade gick vi till ica en snabbis för att införskaffa en av presenterna till mor. hehe... :) Sedan hem, o när jag kom hem slängde jag mig i duschen. Bra att duscha innan man blir sådär aptrött o egentligen inte orkar duscha... Skönt o ha det gjort... Sedan var det mat o nu jäsa i soffan. Gött att ha allt fixat. Duschen klar, matlåda klar, packning klar... allt klart... ^^  Najjjjs.
I morgon är det fredag!! Hurraaa!!
 
~jäser~

Kommentera här: