Nyårsafton!

Gott Nytt År!
 
Idag är det nyårsafton o vad händer här idag då?  Inte speciellt mkt. Men vi ska äta god mat mitt på dagen o sedan ikväll blir det enkelt med hamburgare o till efterrätt blir det Marängsviss! Möms!
Mitt på dagen ska vi göra egna potatisklyftor o så ha i lite morotsklyftor, lökklyftor o annat smått o gott. In i ugn med det o så steka till ngn oxfilébit. Gott gott gott. =)
Än så länge har vi bara hunnit duscha o ätit frukost. Jag har diskat lite o plockat lite. Gjort mig liiiite i ordning men går i pyjamas än. Ikväll blir det jag o killen som firar tillsammans. Då blir det Grevinnan o betjänten o så kolla på alla fyrverkerier.
Igår på jobbet fick jag en liten present av en kollega. Jag blev massa glad för den var ju så snygg! haha. Jag fick en hemmastickad mössa med roliga korvar! Asnöjd! hihi
Så fräck!
 
Nu ska jag se om jag kan fixa lite mer inför denna dag... Vad jag ska fixa med vet jag inte men kanske städa ngt kanske... Bädda sängen, plocka undan saker osv... Ja, lite småfix. :)
Ses vi inte mer detta år (hehe, så länge det låter när man säger så) så ha en superkul kväll o var försiktiga med varandra o er själva. Gör inga dumma chansningar med smällare o fyrverkerier.
 
~Gott Nytt År!!~

Kommentera här: