Farmor <3 <3 <3

Hoppigt...
 
Ja, det blir så när man inte har bloggen som jobb, då hoppar man över vissa dagar.. Igår blev det inget just för att jag o en vän besökte en annan vän =) En tjejkväll. Hon som vi besökte blev mamma förra tisdagen så det var lite bebismys en stund o sedan filmmys. Hur fin o go bebis som helst. Jättesöt. :) Första gången för mig oxå som jag hållit en så liten människa. Han var så liten, o fin o... supersöt!! hihi, så vi kommer snart igen, jag iaf :D Självklart inte bara för bebisen, utan det var kul o se henne igen. känns som länge sedan.
Men idag då!
Först vaknade jag knappt, sov hur kasst som helst. I.B.S:en spökade igen. Frossa o ont i magen i timmar, låg vaken till typ 20 i fem.. Sedan upp sju för att duscha sedan göra sig i ordning o sedan städa lite (killen städade mest!) o efter det for jag iväg med bilen för att möta upp en kompis o min FARMOR på Kullaberg!! *Superglad* Min lilla farmor! <3 <3 <3  Deras kör är här i skåne för att sjunga i en kyrka som körden blivit ditbjudna av prästen som är i den kyrkan. De har åkt enda från Dalsland!  Så vi har kollat Kullaberg, kikat i Mölle sedan åkte vi till Arild för att äta på en känd restaurang som heter Flickorna Lundgren på Skäret. Äggakaka med fläsk o lingon. Rätt gott, men lite salt o peppar hade inte skadat.. Sedan åkte vi vidare till kyrkan de ska sjunga i imorgon. Där satt jag o lyssnade lite på när kören övade. Men i fikapausen drog jag mig tillbaka till killen o lägenheten. Trött. Men i morgon ska vi på´t igen! Då ska jag ta med mig killen för att lyssna på dem i kyrkan, sedan ta med farmor min vän o plus hennes kompis så de får se hur jag bor =) Farmor vill jag visa iaf, men bara om hon vill, o min vän såklart. :) Om de vill o har tid.
Lite bilder från idag :)
Farmor <3 (Hon vill säkert inte vara med på bild,varav hon fick ett hjärta som ansikte ^^
<3 farmor <3
en del av kören =)
Äggakaka med fläsk =)
med rårörda lingon till
kaffe o kaka till efterrätt =)
Vad det står på bussen längst bak ^^ hihi <3
Nu ska jag vila mig lite... kanske ta en kopp te... tog med mig en termos med te idag, men glömde bort den så nu är det te:t kallt... typiskt...
 
~vinkar~

Kommentera här: