Blombukett

Blommor!
 
Mina elever är allt bra söta ^^  Fick en bukett blommor idag. Ställde dem i ett glas med lite vatten så blommorna inte vissnade allt för fort. Sedan var det bara att jobba på, ut i solen o leka. :)  O inte var det direkt kallt idag heller som de sa på vädret. Hur varmt o skönt som helst. Hoppas oxå att det blir så i morgon o på kvällen. Jag o killen ska ner till havet i morgon o kolla på Valborgsbrasan. Så mysigt att se på elden =) O sedan fyrverkerierna!
Mina blommor :)
 
Men nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan ut i soffan igen för att se om det finns ngt att kolla på... film lr skit på tvn, vi får se... Kanske ngt att tugga på oxå? ;)  Till middag nu när jag kom hem från jobbet var det pannkaka med baconbitar i, huuuuur gott som helst! 
 
Aja... duscha var det ja,,,
 
~tjo~

Kommentera här: