Påskkycklingar, ordagrant!

Hej alla glada denna långfredag. Min långfredag är inte speciellt lång. Hon är ju redan tre juh! Klockan sju stegade jag ur sängen o trampade ner för trappan för att få i mig lite ägg o kaffe. ^^ Sällskapa lite med mor o far denna tidiga dag ;) Sedan vart det bara att göra sig i ordning för att sedan dra bort till Madde! Väl med henne så for vi runt i Mellerud o kollade läget, Bloms var inte öppet, så vi drog till Vita sandars istället. Varför vet ingen av oss... hehe. Men hemma hos henne blev det fika med goda kex o philadelphiaost o annat mumsmums. Madde har massa kycklingar... o några på G oxå. ÅÅÅH dem är så söta!! Älskar kycklingar!!
Skickade denna bilden till killen oxå, fick som svar att dem var söta men att jag inte fick ta med mig några hem... doh.. han kan läsa mig som en öppen bok den mannen.... haha.
 
Efter Maddebesöket åkte jag o mor till Bloms en snabbis. Måste ju dit o kolla ju... Fick tag i två t-shirtar bara, men träffade syrrans barndomsvän Eva o hennes familj. DET var trevligt. henne har jag inte sett sedan urminnes tider. typ... Kul iaf. O hennes barn har jag aldrig träffat, söta små¨kottar!
Hittade en sko på Bloms oxå... Undrar vem som kan ha den....
its a big shoe to fill...
 
Idag kommer oxå brorsan hem. Kul o se honom oxå =) Syrran kommer oxå, men jag minns inte om det var ikväll lr tidigt i morgon.... aja, hon kommer iaf. med hennes kille då. NU äta! Hungrig!
 
~bye~
 

Kommentera här: