Är våren här för att stanna?

Solen väckte oss idag oxå =) Så underbart skönt att vakna o se att det är fint väder. Skiter nästan i att det är kallt, bara solen lyser o det är vindstilla.
Idag har jag tagit kompledigt från jobbet, jag ska åka hem idag nämligen så då är det bra att hinna greja lite hemma innan man drar, packa o så... Väl hemma så blir det inte så mkt, har inte planerat ngt speciellt, träffa en kompis o mysa med familjen. Hoppas våren kommit dit upp oxå. Är säkert en massa snö kvar, men ändå. Här i skåne har ju våren nästan tagit över helt, det är lite kallt nu bara, men annars är det rätt okey. Nyckelpigor o spindlar samt andra insekter har ju vaknat lite till liv i skogarna nu, som jag kanske skrev om i det inlägget då vi var i skogen o vid havet med jobbet? aja... Det var vår den dagen iaf :)
 
Nu ska jag fixa mig i ordning o kolla så att allt är med i väskan, sedan vet jag inte, åka kanske... hehe. beror ju på hur lång tid jag tar på mig att fixa mig samt packa... ^^
 
Ha en bra torsdag alla.
 
~fixar~
1 Evah - En av Karlstads största bloggar:

skriven

Åh vad härligt om våren äntligen är här. :)

Svar: eller hur :D
Eilenna

Kommentera här: