Lite ballt faktiskt.

Onsdag...
 
När jag gick upp i morse vart jag trött... Gosh, why!?  Men det gick relativt snabbt över. Morgonkaffet gör ju sin grej med mig. O det är ju super. Kan ju inte gå o vara trött hela dagen... nej nej, men jag började gäspa den sista kvarten jag jobbade, hehe, men kanske visste att jag snart fick gå hem. ;)  Men kan ju vart trött för att jag sprang in o ut från balkongen hela kvällen igår o kollade på blixtrarna. Vi hade ett moln LÅNGT bort, typ över Halmstad (bor i Höganäs) o såg hur molnet riktigt laddade ur. Skithäftigt att stå o se detta skådespel. :) O sedan var det X-men på både sexan OCH fyran! Ojoj, men missade fyran med en timma, så får se om den... bah.. Hade jag vetat att fyran visade X-men ett så hade jag ju sett på den istället för sexans X-men två... -_-
Molnet jag stod o spanade på. Lyckades fånga en blixt iaf. :) Har en film på Instagram oxå. Eilenna85 heter jag där. ^^ Spana in  filmen vettja! Rätt ballt. ^^
Resultatet av springadet fram o tillbaka hela kvällen o X-men-filmer. en trött Annelie med hennes kaffekopp.. (mugg)
Dagens middag... Orkade inte laga ngn middag så köpte grillad kyckling o potatissallad. O fixade ihop detta på en sek.. Enkelt o mättande, självklart mumsigt oxå.
 
Men nu ska jag ställa mig o diska igen tänkte jag... Diskade frukostdisken när jag kom hem, men nu ligger middagsdisken i vasken o väntar på att bli ren. Sedan ska jag koka makaroner o ägg för att fixa min lilla hemmagjorda pastasallad... Har aldrig gjort ngn innan så får se hur detta blir... höhö..  Men nu åter till slavgörat! ;) ska skära melon oxå...
 
~diskar, lagar mat, skär grönsaker, diskar igen~

Kommentera här: