Bästa vänner...

Några dagar nu har mina bästa kompisar vart Panodil, Näsprayen, pappret o vattnet. Har ju haft, o har fortfarande lite, Strupkatarr. Det gör ont.. hua... Men nu går det åt rätt håll o jag känner mig nästan bra nu. Lite seg o trött, småont o hostig (SNORIG) fortfarande. Men allt är bra då man får Chokladpudding... ^^ Hann dock inte fota det, mumsade i mig det snabbt. hehe.
Men mina vänner har jag en bild på =)
Fina de är va ;)
 
Men nu ska jag se klart på Ghost Whisperer o mumsa ananas, sedan ska jag kolla på Sveriges Top model. haha. Så satans löjligt så jag vill se det. hihi. :) Missade det i måndags så nu jeflar ^^
 
~mumsar~
1 Camilla ♥ BF Maj:

skriven

Älskar Ghost Whisperer!
Krya på dig!

Svar: Visst är serien urbra :D O tack så mkt. Går åt rätt håll nu iaf ^^ *kram
Eilenna

2 F E L I C I A K A L E N ❤:

skriven

Hej, super fin blogg!

Kolla gärna in på min blogg där dagens inspo är upplagt.

Hoppas du får en bra kväll!

Kram från mig ♥

Svar: Tack du tack du, detsamma till dig. :) kram
Eilenna

Kommentera här: