Lite ansiktsmasker, mjukgörande, peeling o allt sådant. :)

Det är ju, som alla vet, Nyårsafton i morgon.. Jag tror att alla vet det iaf. Vem kan ha missat det lixom?
Men hur som helst så har jag försökt att fixa mig lite inför i morgon. Köpte lösnaglar på Ica. (haha) Jag som typ avskyr lösnaglar, men ville ha lite längre fingrar i morgon o mina egna fick jag klippa för en månad sedan då en nagel gick av.. Doh... Annars brukar jag allt fixa till mina egna. Har faktiskt bra naglar... Men men... Så nu ska jag pilla med detta (nej, i morgon...) Men jag är lite nervös för detta med lösnaglar... Hur länge sitter de? hur får man av dem? gör de ont? osv osv osv osv.... hehe... Men det ska allt gå...
 
Sedan nu ikväll så har jag lekt med ansiktsmasker (nej... bara en) Gud vad rörig jag känner mig i detta inlägg... Men hur som helst igen... Jag satte på mig en avocado-mask en kvart innan dusch. Älskar att ha masker, det är så skönt. Känns som att ansiktet blir renare efteråt. O så filade jag fossingarna, så nu ska här smörjas! Hoppas hälsporren blir rädd av allt pyssel o mjukgörande så den försvinner.... Börjar bli trött på att behöva gå på sidan av foten lr på tå...
Jag o min avocadomask ^^ Vi är bra vänner.
 
Smörja fötterna var det ja.. Passande nog så kommer jag sitta som klistrad vid tvn nu, för AFV började nu... ;)
 
~koncentrerad~
1 gangstrar:

skriven

hej. vi är intresserade av länkbyte, om du vill. fast om du ej vill kan vi bara skriva om dig. vi har ca 40 om dagen, du behöver inte kommentera vi länkar dig på vår blogg gangstrar.blogg.se!!!!!!!

Svar: Skriva om mig? hehe, well, Jag är ingen kändis så det finns la inget direkt att skriva om mig. :) Men ni gör precis som ni vill, dock inget negativt, för det ogillas. Fast det förstod ni nog. ;)
Eilenna

Kommentera här: