Klantigt värre.... faktiskt...

Tänkte att idag skulle jag göra det jag inte gjort på år och da´r... lr iaf ngn månad. Men raka benen. Jag behöver inte göra det så ofta nämligen, för jag har små små små små ljusa hårstrån, iofs så kan de bli kanske max en cm... men ändå.. Men idag tänkte jag ta bort dem. Allt går bra, hela tiden, skär mig inte en enda gång. Inte gjort det på flera år. Sist jag skar mig så skar jag mig såpass djupt o stort, osthyvlade mig själv typ, att det slutade inte blöda för kanske en timma senare.. Jizez va det blödde... Nej, har inte blödarsjukan (stackar de som har det), Men det var så stort sår, därför det var som niagarafallet... (oj va jag överdriver, men det får jag göra ibland...höhö).
Men hur som helst, jag satt där i godan ro o rakade o hade mig, o så var jag klar. Kändes bra o allt, men så skulle jag bara dra med hyveln en sista gång bara för att... Vad händer då...? Joråsåatte... Jag skar mig.. Men inte så mkt, men såpass mkt så att det blev störigt. Tur man inte ska hoppa runt i kortkort eller nått sådant.. Har leggings i morgon jag, men hade jag haft en klänning lr nått annat som visar mina ben hade jag ju blivit lite sur.. hehe.
Svider...
 
Men detta är ju ett av alla mina små i-landsproblem.. Kommer ju inte synas i morgon iaf. Så mig gör det inte ett piss. Jo, att jag gjorde det sticker mig i ögat, trodde jag hade lärt mig hur man gör... höhö.. Aja, skitsamma. Nu ska jag återgå till mina småbestyr för dagen... Dvs diska lite o kolla på Sagan Om De Två Tornen! ^^
 
~over and out~

Kommentera här: