7 Maj!! Då jävlar!! =D

Den 7Maj smäller de, då är de dax. de är verkligen dax då :P Ja längtar till den 7 Maaaaaaaaj!!! Faan va gött de ska bliii, ojojoj, den dagen, Ååååh kom till mig snabbare så ja kan göra de!! lääängatar längtar massor.
Den 7 Maj ska ja ta av mig mitt halsband.. :D
- Men förhelvete; tänker ni nu. Varför tar du inte av dig de nu då för om du längtar så efter att få ta av dig de???
- Neh!! Säger ja då. För att den 7 Maj har det gått 10 år!!
I TIO många o relativt långa, och korta, år har ja haft på mig detta halsband. UTAN att ha tagit av mig de någon gång.. alls.. Inte en enda gång, aldrig, neva, icke. Ne. De har vart runt min hals hela tio år.
- Oj. Kanske ni tänker då. varför??
-Varför?? nja, ja vet inte. Har inte vart den "smycke-tjejen". Men nu vill ja kanske ha ngt annat runt halsen, men så kom ja på att de snart gått tio år, o då tänkte ja att de skulle gå tio år. :) Så den 7 Maj smäller de. :P Lr nja, de åker av iaf. ^^
~hoj~
PS: Ska oxå skriva att de är ett Konfirmation-halsband.. alltså, ja fick de när ja konfirmerade mig.. ^^
1 Emelie:

skriven

Heja annelie!

2 Jag:

skriven

HAha, jaa. :D Heja mig!! ^^

Kommentera här: